Reklamacje

Zgodnie z przepisami prawa produkty sprzedawane konsumentom w sklepie objęte są 2-letnią rękojmią od wydania produktu konsumentowi.

Reklamacji można dokonać, dostarczając reklamowany produkt z dowodem zakupu tego produktu i opisem reklamacji (wzór dokumentu reklamacji) na adres sprzedawcy do reklamacji:

Showroom SETA
Galeria Saska, ul. Zwycięzców 28
03-938 Warszawa

Konsument ma możliwość wybrania preferowanej formy reklamacji. Możliwe są: naprawa produktu, wymiana produktu na nowy, obniżenie ceny, zwrot uiszczonej należności. Sprzedawca ma prawo zaproponować wymianę produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcie wady.

W przypadku braku możliwości lub nadmiernych kosztów wymiany produktu lub usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny, zwrotu wpłaty dokonujemy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia reklamacji. Forma zwrotu nastąpi na rachunek bankowy, z którego została dokonana wpłata, chyba że konsument wskaże w reklamacji inny numer rachunku bankowego.
Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klienta kupującego produkt jako przedsiębiorca.

Więcej szczegółów odnośnie reklamacji znajduje się w Regulaminie Sklepu Internetowego dostępnym na stronie internetowej sklepu. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: contact@seta.com.pl.

Zwroty

Konsument może zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt poprzez odstąpienie od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu).

W okresie na odstąpienie od umowy sprzedaży konsument powinien obchodzić się z produktami z należytą starannością. Konsument może sprawdzić produkt, w taki sposób, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym (przymierzając ubrania w sklepie stacjonarnym nie odrywa się metek) i ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości produktu (np. pobrudzone, poplamione ubranie).

Krok po kroku – jak zwrócić produkt?

  1. Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w terminie wskazanym powyżej (wzór formularza do odstąpienia w załączniku nr 1 do regulaminu), wysyłając je na adres sprzedawcy do zwrotów:
    Showroom SETA
    Galeria Saska, ul. Zwycięzców 28
    03-938 Warszawa
    lub na adres e-mail: contact@seta.com.pl.
  2. Zwróć produkt niezwłocznie na powyższy adres sprzedawcy, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy sprzedaży zgodnie z pkt 1 powyżej.
  3. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu produktu.
  4. Zwrotu wpłaty dokonamy w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej przez Państwa płatności. Przesyłek “za pobraniem” nie odbieramy.
  5. Konsument ponosi koszty zwrotu produktu.
  6. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, możliwość zwrotu nie obejmuje produktów, które zostały wykonane na zamówienie; według specyfikacji konsumenta lub dostosowane w taki sposób, że służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Więcej szczegółów odnośnie zwrotów w regulaminie sklepu dostępnym na stronie internetowej sklepu. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: contact@seta.com.pl

Możesz pobrać nasz szablon zgodny